ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Επιλεξε ημερομηνια

INNOVATHENS

Παίζω και μαθαίνω με Scratch και Arduino: Εκπαιδευτικές Δράσεις του ΕΑΠ
Βασίλειος Βερύκιος , Καθηγητής Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Φώτιος Λαζαρίνης , Καθηγητής Πληροφορικής, Δ/ντης 5ου ΓΕΛ Αγρινίου
INNOVATHENS
Παίζω και μαθαίνω με Scratch και Arduino: Εκπαιδευτικές Δράσεις του ΕΑΠ
Η ρητορική ως μέθοδος διδασκαλίας στα Ελληνικά
Βάλια Κοκκινιά , Φιλόλογος στα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης, υπεύθυνη Ρητορικού Ομίλου
Μιχάλης Καπετανής , Φιλόλογος στα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης, Υπεύθυνος Ρητορικού Ομίλου
Σοφία Γρατσία , Φιλόλογος, Διευθύντρια στο Β'Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού
INNOVATHENS
Η ρητορική ως μέθοδος διδασκαλίας στα Ελληνικά
Πανεπιστήμιο Αιγαίου «Καινοτομία και δράσεις επιχειρηματικότητας»
Γιάννης Χαραλαμπίδης , Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ιδρυματικός Υπεύθυνος, Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας
INNOVATHENS
Πανεπιστήμιο Αιγαίου «Καινοτομία και δράσεις επιχειρηματικότητας»
Σπουδές στην Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία. Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του ΕΑΠ
Θεοδοσία Ανθοπούλου , Διευθύντρια Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία, Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.)
Κάρολος Καβουλάκος , Καθηγητής-Σύμβουλος Ε.Α.Π.
Κωνσταντίνος Γεώρμας , Καθηγητής-Σύμβουλος Ε.Α.Π., εκπρόσωποι φορέων ΚΑΛΟ
INNOVATHENS
Σπουδές στην Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία. Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του ΕΑΠ

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ10